Aurea Sales & Service jest nowoczesnym rozwiązaniem biznesowym służącym do zarządzania procesami sprzedaży, dostawy, instalacji i serwisowania wyrobów firm produkcyjnych. System sprawnie koordynuje komunikację wielozespołową oraz usprawnia przepływ danych w rozproszonym środowisku informatycznym, co przekłada się na wysoką wydajność pracowników oraz większe zadowolenie klientów.
Aurea Sales & Service
Zastosowanie
Rozwiązanie jest skierowane do firm produkcyjnych, instalatorów lub dystrybutorów, którzy oferują towary na zamówienie i świadczą usługi posprzedażowe, np. montaż lub serwis.
Korzyści z wdrożenia
-
wzrost efektywności - rozwiązanie standaryzuje i usprawnia komunikację w wieloosobowych, rozproszonych terytorialnie zespołach,
-
redukcja kosztów operacyjnych, dzięki elektronicznemu sterowaniu zadaniami i obiegiem dokumentów,
-
elastyczność – nieograniczone możliwości dostosowania, integracji i personalizacji systemu do potrzeb klienta i branży,
-
terminowość wykonania zadań - automatyczne powiadomienia, online monitoring i zaawansowane raporty wspierają codzienną pracę pracowników,
-
większe zadowolenie klientów – lojalność klienta buduje się na udostępnieniu pełnej i aktualnej informacji o postępie realizacji zamówienia.
Funkcjonalność
- Pełny cykl obsługi klienta: od interaktywnego ofertowania do świadczenia usług serwisowych
System posiada zintegrowaną wielomodułową strukturę, dzięki czemu jest możliwość wdrożenia wybranej funkcjonalności, zmodyfikowanej i dopasowanej do indywidualnych potrzeb firmy produkcyjnej lub dystrybutora.
- Sprawna koordynacja wielozespołowej pracy
Poziom zadowolenia klienta oraz szybkość realizacji zamówienia często są decydującymi elementami oceny sprawności funkcjonowania firmy. Aurea Sales & Service w intuicyjny sposób wspiera sterowanie rozbudowanymi procesami z udziałem wielu podmiotów, często rozproszonych terytorialnie, których łączy jeden cel – sprawna realizacja zlecenia.
- Baza wiedzy i elektroniczne repozytorium
Użytkownicy systemu zgodnie z nadanymi uprawnieniami mają dostęp w trybie 24/7 do umów, cenników, specyfikacji produktów, szablonów dokumentów oraz danych odnośnie zleceń lub harmonogramów w jednym scentralizowanym miejscu. Dzięki temu system zawiera zawsze aktualne dane np. odnośnie realizacji zlecenia lub historii obsługi klienta.
- Wysoka dostępność i stabilność pracy systemu
Trójwarstwowa architektura, nowoczesna budowa i responsywność rozwiązania pozwalają użytkownikom mieć dostęp do danych i zadań z dowolnego urządzenia i z dowolnego miejsca. Dzięki integracji systemu Aurea Sales & Service ze sprzętem skanująco-drukującym, czytnikami kodów lub urządzeniami RFID praca przebiega szybciej, a liczba rutynowych zadań jest znacząco zredukowana.