Aurea Sales & Service jest nowoczesnym rozwiązaniem biznesowym służącym do zarządzania procesami sprzedaży, dostawy, instalacji i serwisowania wyrobów firm produkcyjnych. System sprawnie koordynuje komunikację wielozespołową oraz usprawnia przepływ danych w rozproszonym środowisku informatycznym, co przekłada się na wysoką wydajność pracowników oraz większe zadowolenie klientów.

Aurea Sales & Service

Zastosowanie

Rozwiązanie jest skierowane do firm produkcyjnych, instalatorów lub dystrybutorów, którzy oferują towary na zamówienie i świadczą usługi posprzedażowe, np. montaż lub serwis.

Korzyści z wdrożenia

  • wzrost efektywności - rozwiązanie standaryzuje i usprawnia komunikację w wieloosobowych, rozproszonych terytorialnie zespołach,

  • redukcja kosztów operacyjnych, dzięki elektronicznemu sterowaniu zadaniami i obiegiem dokumentów,

  • elastyczność – nieograniczone możliwości dostosowania, integracji i personalizacji systemu do potrzeb klienta i branży,

  • terminowość wykonania zadań - automatyczne powiadomienia, online monitoring i zaawansowane raporty wspierają codzienną pracę pracowników,

  • większe zadowolenie klientów – lojalność klienta buduje się na udostępnieniu pełnej i aktualnej informacji o postępie realizacji zamówienia.

Funkcjonalność

  • Pełny cykl obsługi klienta: od interaktywnego ofertowania do świadczenia usług serwisowych
    System posiada zintegrowaną wielomodułową strukturę, dzięki czemu jest możliwość wdrożenia wybranej funkcjonalności, zmodyfikowanej i dopasowanej do indywidualnych potrzeb firmy produkcyjnej lub dystrybutora.
     
  • Sprawna koordynacja wielozespołowej pracy
    Poziom zadowolenia klienta oraz szybkość realizacji zamówienia często są decydującymi elementami oceny sprawności funkcjonowania firmy. Aurea Sales & Service w intuicyjny sposób wspiera sterowanie rozbudowanymi procesami z udziałem wielu podmiotów, często rozproszonych terytorialnie, których łączy jeden cel – sprawna realizacja zlecenia.
     
  • Baza wiedzy i elektroniczne repozytorium
    Użytkownicy systemu zgodnie z nadanymi uprawnieniami mają dostęp w trybie 24/7 do umów, cenników, specyfikacji produktów, szablonów dokumentów oraz danych odnośnie zleceń lub harmonogramów w jednym scentralizowanym miejscu. Dzięki temu system zawiera zawsze aktualne dane np. odnośnie realizacji zlecenia lub historii obsługi klienta.
     
  • Wysoka dostępność i stabilność pracy systemu
    Trójwarstwowa architektura, nowoczesna budowa i responsywność rozwiązania pozwalają użytkownikom mieć dostęp do danych i zadań z dowolnego urządzenia i z dowolnego miejsca. Dzięki integracji systemu Aurea Sales & Service ze sprzętem skanująco-drukującym, czytnikami kodów lub urządzeniami RFID praca przebiega szybciej, a liczba rutynowych zadań jest znacząco zredukowana.

Zapraszamy do kontaktu

* - pola wymagane

TOP