Poziom Professional

Poziom Professional określa kompetencje poziomu średniozaawansowanego rozszerzone o biegłe posługiwanie się zaawansowanymi funkcjami narzędzia. Użytkownik jest w stanie samodzielnie administrować platformą i zaimplementowaną zawartością.

Zakres szkolenia

  • Podstawy języka PL/SQL
  • Tworzenie raportów
  • Zarządzanie raportami – udostępnianie definicji i wykonań
  • Planowanie wykonań raportów
  • Tworzenie raportów z wykresami
  • Integracja systemu metodą baza-baza
  • Wykorzystanie metod i akcji w automatyzacji procesów i formularzy
  • Reguły biznesowe – projektowanie i implementacja
  • Datastore
  • Zarządzanie słownikami
  • Zarządzanie filtrami
  • Zarządzanie rejestrami
  • Budowa i funkcjonalność pulpitów użytkownika
  • Zatrzymywanie i wznawianie procesów - na poziomie globalnym, definicji oraz instancji

Wymagania

  • Wymagany jest zakres wiedzy z poziomu Intermediate.

Czas trwania

  • 3 dni