Faktura kosztowa

W celu wprowadzenia faktury kosztowej do systemu użytkownik uzupełnia formularz danymi z faktury i w razie możliwości załącza jej skan do systemu. Użytkownik może dokonać wyboru sprzedawcy z listy numerów NIP lub podać inne dane. Jeżeli dokonano wyboru numeru NIP z listy to pozostałe dane zostaną wczytane w następnym kroku. Dane nabywcy są wypełniane automatycznie z możliwością zmiany. Po wprowadzeniu danych faktura jest weryfikowana przez dział operacji, który dokonuje wyboru, czy zaakceptować fakturę, czy nie. Jeśli faktura została zaakceptowana zostaje ona rozliczona, a następnie zaksięgowana.

 

Możliwości

  • Złożenie i obsługa wniosku online, bez konieczności tworzenia dokumentu papierowego.
  • Proces obiegu faktur przebiega automatycznie, zgodnie ze zdefiniowanym mechanizmem workflow.
  • Wgląd do danych faktury w każdym momencie jej obsługi przez osoby do tego uprawnione.
  • Możliwość załączania załączników.
  • Unikanie nieporozumień, każdy pracuje w jednym centralnym systemie, z jednym kompletem danych.
  • Udostępnianie systemu pracownikom z każdego miejsca – za pośrednictwem portalu internetowego lub aplikacji mobilnej.

 

Korzyści

  • Dostęp do statusów faktur w każdym miejscu i o każdej porze.
  • Skrócenie czasu przeznaczonego na obsługę faktury.
  • Eliminacja błędów wynikających z obrotu fakturami w wersji papierowej.
  • Łatwy wgląd i raportowanie, ponieważ wszystkie informacje są dostępne w jednym miejscu.
  • Przyśpieszanie obiegu dokumentów.
  • Bieżąca kontrola stanu, miejsca oraz czynności realizowanych z dokumentami.
  • Ujednolicony wgląd w potwierdzone i sprawdzone dane.
  • Opisywanie i znakowanie dokumentów umożliwiające ich szybką identyfikację i wyszukanie.
  • Dostęp do dokumentów zgodny z systemem uprawnień i statusów.
  • Bezpośredni wgląd w sytuację finansową za pomocą paneli i raportów finansowych.
  • Przechodzenie z poziomu makro do wybranych transakcji indywidualnych.
  • Zadania i ich priorytety pomagają szybko reagować na takie kwestie, jak niezapłacone faktury.
  • Podejmowanie strategicznych i operacyjnych decyzji w oparciu o właściwe informacje.
  • Dostęp do kluczowych danych swojej organizacji w jednym miejscu.
  • Kompletna dokumentacja elektroniczna.
  • Elastyczność i efektywność, zapewniona przez elektroniczny przepływ zadań i dokumentów.