Papierowe umowy i faktury są obecnie wypierane przez dokumenty elektroniczne. Firmy dostrzegają szerokie korzyści płynące z tej zamiany i coraz chętniej decydują się na cyfryzację swoich działań. W ten sposób usprawniamy wiele procesów w przedsiębiorstwie. Aby dokumenty firmowe były w pełni bezpieczne, trzeba jednak znaleźć odpowiednie oprogramowanie do archiwizacji. W tym kontekście platforma Aurea również ma sporo do zaoferowania...

Wygodna archiwizacja dokumentów księgowych – archiwizowanie dokumentacji w formie elektronicznej

To doskonałe rozwiązanie zarówno dla mniejszych firm, jak i dużych korporacji. Narzędzie Aurea Archiwum optymalizuje pracę związaną z obiegiem dokumentów, zmniejszając jednocześnie koszty pracy. Prezentowany system zapewni kompleksową obsługę papierowych i elektronicznych faktur, z uwzględnieniem ich przyjmowania, porządkowania, przechowywania oraz udostępniania. Platforma umożliwia również obsługę e-maili oraz skanów i zdjęć dokumentów.

Prezentowane narzędzie pozwala bezpiecznie przechowywać dokumenty w formie elektronicznej. Dzięki osadzeniu narzędzi na platformie klasy BPM łatwo rozbudować funkcjonalność narzędzia i łączyć je z konkretnymi procesami firmy. System zapewni profesjonalne katalogowanie danych, z których będzie można skorzystać w dowolnym momencie.

Archiwizowanie dokumentów online ułatwi zarządzanie

Pulpit użytkownika Aurea Archiwum jest bardzo intuicyjny, dlatego użytkownicy nie powinni mieć problemów z obsługą danych. Dzięki zastosowaniu systemu klasy DMS możliwa jest obsługa i przechowywanie różnego typu dokumentów w formie skanów, zdjęć, bazy kodów QR czy formularzy z elektronicznym podpisem. Aplikacja umożliwia też przechowywanie firmowej korespondencji i pomaga podczas wysyłki grupowych wiadomości.

Dzięki zastosowaniu platformy Aurea Archiwum użytkownicy będą mogli obsługiwać kody kreskowe oraz QR-kody i na ich podstawie katalogować swoje dokumenty. Platforma udostępnia też specjalne oprogramowanie do śledzenia i inwentaryzacji dokumentów, poprzez obsługę tagów RFID. To rozwiązanie sprawdzi się przede wszystkim do katalogowania poufnych informacji, które powinny być dobrze zabezpieczone.

Wykorzystaj elektroniczny system archiwizacji dokumentów papierowych!

Narzędzie Aurea Archiwum może znacznie przyspieszyć szereg procesów biznesowych. System ułatwia zaplanowanie pracy, uwzględniając obsługę dokumentów, którą można przeprowadzić w bardzo krótkim czasie. Łącząc narzędzia do przechowywania danych z innymi funkcjonalnościami platformy Aurea, łatwo zaplanować niektóre procesy, takie jak: elektroniczna obsługa faktur czy urlopów pracowniczych.

Narzędzia platformy Aurea stale są rozwijane, dzięki czemu system na bieżąco jest monitorowany i kontrolowany. Wdrożenie proponowanych przez nas rozwiązań może w krótkim czasie zoptymalizować pracę firmy, bez ponoszenia wysokich kosztów na outsourcing IT. Elektroniczny system archiwizacji dokumentów zabezpieczy poufne dane i sprawi, że przeprowadzenie podstawowych działań w firmie będzie znacznie prostsze.