Tecna oferuje moduł integracyjny z Krajowym Systemem e-Faktur - Aurea KSeF - Wkrótce w stałej ofercie!
Co to jest Krajowy System e-Faktur?
Krajowy System e-Faktur (w skrócie: KSeF) jest systemem teleinformatycznym służącym do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych (czyli e-faktur, faktur elektronicznych).
System ma za zadanie ujednolicić sposób rozliczania się pomiędzy przedsiębiorcami oraz usprawnić komunikację między podatnikami a administracją podatkową.
KSeF działa w Polsce od 1.01.2022 i umożliwia wymianę faktur elektronicznych w formacie XML czyli faktur ustrukturyzowanych. Od 1.07.2024 obowiązek korzystania z tego systemu będzie obejmował podatników VAT, którzy mają siedzibę w Polsce. Obowiązek wystawiania faktur w KSeF przez podatników zwolnionych z VAT wejdzie w życie od 01.01.2025.
Moduł Aurea KSeF
Obecnie korzystanie z systemu KSeF jest dobrowolne, ale już od lipca 2024 stanie się obowiązkowe dla wielu firm w Polsce. Tecna jest gotowa na wsparcie firm w procesie wymiany danych z Krajowym Systemem e-Faktur proponując Państwu moduł Aurea KSeF.
Podstawowe funkcjonalności
- Automatyzacja wysyłki i odbioru faktur elektronicznych
- Autoryzację z KSeF
- Archiwizację danych
- System do obiegu dokumentów