Aurea Sales & Service

 
Aurea Sales & Service
 
 
 
Aurea Sales & Service jest nowoczesnym rozwiązaniem biznesowym służącym do zarządzania procesami sprzedaży, dostawy, instalacji i serwisowania wyrobów firm produkcyjnych. System sprawnie koordynuje komunikację wielozespołową oraz usprawnia przepływ danych w rozproszonym środowisku informatycznym, co przekłada się na wysoką wydajność pracowników oraz większe zadowolenie klientów.
 
Zastosowanie
Rozwiązanie jest skierowane do firm produkcyjnych lub dystrybutorów, którzy oferują towary na zamówienie i świadczą usługi posprzedażowe, np. montaż lub serwis.
 
Korzyści z wdrożenia:
  • wzrost efektywności - rozwiązanie standaryzuje i usprawnia komunikację w wieloosobowych, rozproszonych terytorialnie zespołach,
  • redukcja kosztów operacyjnych, dzięki elektronicznemu sterowaniu zadaniami i obiegiem dokumentów,
  • elastyczność – nieograniczone możliwości dostosowania, integracji i personalizacji systemu do potrzeb Klienta i branży,
  • terminowość wykonania zadań -  automatyczne powiadomienia, online monitoring i  zaawansowane raporty wspierają codzienną pracę pracowników,
  • większe zadowolenie Klientów – lojalność Klienta buduje się na udostępnieniu pełnej i aktualnej informacji o postępie realizacji zamówienia.
 
Aurea Sales & Service
 
  • pełny cykl obsługi klienta:
    od interaktywnego ofertowania do świadczenia usług serwisowych

    System posiada zintegrowaną wielomodułową strukturę, dzięki czemu jest możliwość wdrożenia wybranej funkcjonalności, zmodyfikowanej i dopasowanej do indywidualnych potrzeb firmy produkcyjnej lub dystrybutora.
  • sprawna koordynacja wielozespołowej pracy
    Poziom zadowolenia klienta oraz szybkość realizacji zamówienia często są decydującymi elementami oceny sprawności funkcjonowania firmy. Aurea Sales & Service w intuicyjny sposób wspiera sterowanie rozbudowanymi procesami z udziałem wielu podmiotów, często rozproszonych terytorialnie, których łączy jeden cel – sprawna realizacja zlecenia.
  • baza wiedzy i elektroniczne repozytorium
    Użytkownicy systemu zgodnie z nadanymi uprawnieniami mają dostęp w trybie 24/7 do umów, cenników, specyfikacji produktów, szablonów dokumentów oraz danych odnośnie zleceń lub harmonogramów w jednym scentralizowanym miejscu. Dzięki temu system zawiera zawsze aktualne dane np. odnośnie realizacji zlecenia lub historii obsługi klienta.
  • wysoka dostępność i stabilność pracy systemu
    Trójwarstwowa architektura, nowoczesna budowa i responsywność rozwiązania pozwalają użytkownikom mieć dostęp do danych i zadań z dowolnego urządzenia i z dowolnego miejsca. Dzięki integracji systemu Aurea Sales & Service ze sprzętem skanująco-drukującym, czytnikami kodów lub urządzeniami RFID praca przebiega szybciej a liczba rutynowych zadań jest znacząco zredukowana.