Aurea MyOffice Manager

 

Aurea MyOffice Manager

 

Pobierz folder

 

Aurea MyOffice Manager jest rozwiązaniem biznesowym, którego celem jest usprawnienie i automatyzacja działań w obszarach związanych z procesami biurowymi. Aplikacja zawiera zestaw niezbędnych procesów, usprawniających codzienną pracę kancelarii oraz asystentów personalnych. Wspiera komunikację wewnętrzną i zewnętrzną firmy oraz ułatwia koordynację spraw pracowniczych.

Zastosowanie

Jest to rozwiązanie niezależne od branży, które sprawdzi się w każdym biurze.

Korzyści z wdrożenia

  • uporządkowanie dokumentacji wchodzącej oraz wychodzącej – każdy dokument jest rejestrowany i procesowany zgodnie z przyjętymi standardami,
  • przyspieszenie pracy z dokumentami dzięki zastosowaniu technologii identyfikacji (Barcode, QR code, RFID) oraz wprowadzania treści dokumentów (skanowanie, OCR),
  • usprawnienie komunikacji biurowej poprzez prowadzenie centralnej bazy wiedzy, dotyczącej danych teleadresowych i dokumentacji,
  • modułowość – nieograniczone możliwości rozbudowy funkcjonalnej aplikacji,
  • nowoczesna architektura oraz technologia budowy aplikacji zapewnia dostępność 24/7, elastyczność dostosowania procesów, intuicyjność użytkowania, szerokie możliwości integracji międzysystemowej.
 
MyOffice
  • standaryzacja i usprawnienie wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji firmowej

Usprawnij komunikację i przejdź na elektroniczny obieg dokumentów, a aplikacja Aurea MyOffice Manager dopilnuje zgodności obsługi zadań z przyjętymi standardami. Identyfikuj „wąskie gardła”, działania rutynowe i reaguj – błyskawicznie zmieniaj przebieg procesów używając notacji BPMN 2.0.

  • centralne e-repozytorium dokumentów

Zyskaj możliwość gromadzenia oraz procesowania dokumentacji w sposób przejrzysty i ustrukturyzowany. Elektroniczne repozytorium dokumentów pozwala na przechowywanie i udostępnianie dokumentów dowolnego formatu. Generuj dokumenty na podstawie szablonów, drukuj i w razie potrzeby zarządzaj wersjami papierowymi.

  • śledzenie postępu realizacji zadań i historii operacji

Pilnuj terminów wykonania zadań dzięki harmonogramowaniu prac i automatycznym przypomnieniom. Aurea MyOffice Manager pozwala definiować role i uprawnienia dla każdego użytkownika - każdy pracownik posiada dostęp do własnej przestrzeni biznesowej. Taki model pracy pozwala na bieżąco monitorować terminowość realizacji zadań oraz prowadzić pełną historię aktywności.

  • zintegrowany system obsługi spraw pracowniczych

Optymalizuj obsługę spraw pracowniczych - udostępnij ujednoliconą platformę do rezerwacji sal konferencyjnych, zarządzania firmową flotą samochodową, obsługi zapotrzebowań pracowniczych dotyczących narzędzi biurowych lub rezerwacji i rozliczenia udostępnionego sprzętu. Aplikacja dostępna jest z każdego miejsca, o każdej porze, na dowolnym urządzeniu stacjonarnym lub mobilnym.