Zastosowanie
Rozwiązanie jest skierowane do komórek organizacyjnych firm, których zadaniem jest przygotowanie, procesowanie i akceptacja dokumentów formalnych (np.: sprzedaż, prawnicy, HR, księgowość, Zarząd).
Wybrana funkcjonalność
- Tworzenie dokumentu zgodnie ze zdefiniowaną ścieżką formalną,
- Samodzielna modyfikacja zdefiniowanego procesu,
- Wydawanie podzadań ad-hoc lub start powiązanego podprocesu w trakcie wykonywania zadania (np.: akceptacja lub opinia ad-hoc w trakcie tworzenia umowy),
- e-repozytorium – centralny rejestr szablonów dokumentów (np.: szablony, umowy, pisma, noty, e-mail’e),
- Wersjonowanie i komentowanie dokumentu lub procesu,
- Edycja treści dokumentów,
- Wielozespołowa praca nad dokumentem, powiadomienia użytkownika o nowym zadaniu (mail, sms, system),
- Zaawansowane zarządzanie rolami i uprawnieniami użytkowników
- Walidacja struktury dokumentu, wymagalności załączników oraz akceptacji,
- Powiązanie umowy ze sprawą, klientem, innym procesem (np.: procesem ofertowania, rekrutacji, produkcji, kontroli),
- Pełna historia zdarzeń i operacji,
- Integracja z systemami otoczenia informatycznego (np.: CRM, ERP).