Zastosowanie

Rozwiązanie jest skierowane do komórek organizacyjnych firm, których zadaniem jest przygotowanie, procesowanie i akceptacja dokumentów formalnych (np.: sprzedaż, prawnicy, HR, księgowość, Zarząd).

Wybrana funkcjonalność

  • Tworzenie dokumentu zgodnie ze zdefiniowaną ścieżką formalną,
  • Samodzielna modyfikacja zdefiniowanego procesu,
  • Wydawanie podzadań ad-hoc lub start powiązanego podprocesu w trakcie wykonywania zadania (np.: akceptacja lub opinia ad-hoc w trakcie tworzenia umowy),
  • e-repozytorium – centralny rejestr szablonów dokumentów (np.: szablony, umowy, pisma, noty, e-mail’e),
  • Wersjonowanie i komentowanie dokumentu lub procesu,
  • Edycja treści dokumentów,
  • Wielozespołowa praca nad dokumentem, powiadomienia użytkownika o nowym zadaniu (mail, sms, system),
  • Zaawansowane zarządzanie rolami i uprawnieniami użytkowników
  • Walidacja struktury dokumentu, wymagalności załączników oraz akceptacji,
  • Powiązanie umowy ze sprawą, klientem, innym procesem (np.: procesem ofertowania, rekrutacji, produkcji, kontroli),
  • Pełna historia zdarzeń i operacji,
  • Integracja z systemami otoczenia informatycznego (np.: CRM, ERP).

Zapraszamy do kontaktu

* - pola wymagane

TOP