CRL

Wdrożenie aplikacji do obsługi faktur kosztowych oraz procesów wspierających rental odzieży roboczej.

Sytuacja przed wdrożeniem

Omawiana firma to lider branży rentalu odzieży roboczej. Zajmuje się szyciem, wynajmem i serwisem odzieży pracowniczej, dostarczając swoim klientom kompleksową usługę obejmującą również dostawy, pranie i indywidualne przeróbki odzieży.
CRL wykorzystuje dedykowaną aplikację wspierającą proces rentalu, która wykorzystywana jest również jako baza danych wszystkich sztuk odzieży będących w obiegu. Aplikacja napisana jest w przestarzałym stosie technologicznym, a jej obsługa wymaga instalacji aplikacji na każdej stacji roboczej. Wiele danych przetwarzanych jest w plikach Excel, które przesyłane są między pracownikami drogą mailową, a procesy biznesowe zachodzące w firmie nie są ustandaryzowane.

Rozwiązanie

Za pomocą systemu Aurea wdrożone zostały liczne procesy biznesowe, dotyczące zarówno obszaru HR i finansów (np. obieg faktur kosztowych) jak i wspierających główną działalność klienta w zakresie rentalu odzieży, np. procesy związane z zamówieniem nowych sztuk odzieży wynikających z zatrudnienia nowego pracownika, obsługą zgłoszeń serwisowych czy też zmiany szwalnicze dotyczące zmian rozmiaru lub naszycia emblematów.
Zbudowana została również dedykowana aplikacja, która pełni rolę bazy danych wszystkich sztuk odzieży będących w obrocie, bazy danych ofertowanego asortymentu oraz rejestru umów zawieranych z klientami.
Dodatkowo powstał portal aplikacyjny dedykowany klientom CRL, na którym pracownicy klientów mogą podglądać status zgłoszeń serwisowych, przeglądać wykorzystywane ubrania oraz wysyłać wnioski i zlecenia w formie elektronicznej.

Korzyści dla Klienta

Automatyzacja obsługi dokumentów, walidacji danych oraz ustandaryzowanie procesów biznesowych pozwoliły na skrócenie czasu podejmowania decyzji oraz wpłynęły na lepszą komunikację między uczestnikami procesu. Centralna baza danych umów pozwala na szybki dostęp do szczegółów zawartej umowy przez uprawnionych pracowników CRL.
Udostępnienie pracownikom klientów CRL dedykowanego portalu pozwoliło na ograniczenie zleceń przekazywanych telefonicznie, co wprost przekłada się na wzrost szybkości obsługi klientów i zmniejszenie obciążenia zespołu CRL.
Zaawansowane mechanizmy integracyjne z sortownią odzieży, stacjami kontroli jakości oraz czytnikami RFID pozwoliły na zautomatyzowanie wprowadzania danych i unikanie pomyłek ludzkich, co doprowadziło do przetwarzania danych wyższej jakości.

 

Pobierz PDF z opisem case study

 

 

TOP