AS24

Wdrożenie aplikacji do rozliczania płatności bankowych i obsługi kont klientów.

Sytuacja przed wdrożeniem

Omawiana firma to lider w zakresie dystrybucji paliwa do pojazdów ciężarowych, to partner firm transportowych. Posiada rozbudowaną sieć w całej Europie obejmującej ponad 1 000 stacji paliw i 15 000 stacji partnerskich. Rozlicza płatności gotówkowe, karty prepaid, karty flotowe, płatności za usługi dodatkowe dla wielu tysięcy swoich klientów biznesowych. Rozliczenia prowadzone są w różnych walutach na różnych kontach, płatności są liczone w tysiącach dziennie. Istniejący system oparty na Oracle Forms, nie ma już możliwości aktualizacji i utrzymania, działanie na nim jest powolne i nieefektywne, obarczone wieloma błędami i problemami.

Rozwiązanie

Aby wesprzeć zespół operacyjno-księgowy w realizacji zadań na taką skalę, została zbudowana dedykowana aplikacja w najnowszych, responsywnych technologiach. Wspiera skomplikowane rozliczenia wpłat klientów, obsługę windykacji, ubezpieczeń oraz zarządzanie danymi i kontami klientów. Aplikacja zintegrowana jest z serwisami NBP w zakresie obsługi walut oraz naliczania odsetek ustawowych. Posiada również możliwości generowania zestawień i raportów.

Korzyści dla Klienta

Wdrożenie dedykowanej aplikacji wspierającej automatyzację wielu czynności oraz wspierającą użytkowników w ich codziennej pracy, umożliwiło efektywniejszą realizację zadań, unikanie błędów oraz większą kontrolę nad procesem windykacji. Dodatkowo zastosowanie nowych technologii znacznie przyśpieszyło pracę z systemem w porównaniu do realizacji zadań za pomocą poprzedniego rozwiązania.

 

Pobierz PDF z opisem case study

 

TOP